kalau korang diberi RM 2 juta

View previous topic View next topic Go down

kalau korang diberi RM 2 juta

Post by darjeelingSketch on 2011-01-22, 14:23

tetiba terpikir... ape nak buat kalo kita dapat RM 2 juta...
kalau darjeeling...nak bli rumah, keta bmw,nak melabur....nak bg kat anak yatim(ceh..bek tol)..
tapi ape korg buat kalo korg dpt RM 2 juta? lol!

darjeelingSketch

Posts : 110
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 2011-01-18
Age : 26
Location : Pahang tapi Dok Blajaq Perlis

http://aiskacangstilllove.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: kalau korang diberi RM 2 juta

Post by darjeelingSketch on 2011-01-23, 01:36

09

darjeelingSketch

Posts : 110
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 2011-01-18
Age : 26
Location : Pahang tapi Dok Blajaq Perlis

http://aiskacangstilllove.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: kalau korang diberi RM 2 juta

Post by cikgudahlia on 2011-01-23, 02:00

sure akan terkejut beruk!!!
entah2 terus heart attack...hehehe


cikgudahlia

Posts : 46
Points : 47
Reputation : 1
Join date : 2011-01-09
Age : 35
Location : In Front of U!

http://www.cikgudahlia.com

Back to top Go down

Re: kalau korang diberi RM 2 juta

Post by darjeelingSketch on 2011-01-23, 02:11

cikgudahlia wrote:sure akan terkejut beruk!!!
entah2 terus heart attack...hehehe


ahaha.... Razz

darjeelingSketch

Posts : 110
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 2011-01-18
Age : 26
Location : Pahang tapi Dok Blajaq Perlis

http://aiskacangstilllove.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: kalau korang diberi RM 2 juta

Post by Eliza Elisa on 2011-01-23, 03:19

aduhaii.... x yah la RM2 juta...... cukupla 1/2 Juta pun dah leh wat sy rasa berdondang sayang..... 06

Eliza Elisa

Posts : 61
Points : 71
Reputation : 0
Join date : 2011-01-14
Age : 30
Location : johor bahru, johor, malaysia

http://elizamuslim.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau korang diberi RM 2 juta

Post by iza82 on 2011-01-23, 12:25

06

iza82

Posts : 374
Points : 379
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 34
Location : Perak

http://azilas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau korang diberi RM 2 juta

Post by KakiBongkar on 2011-01-23, 14:53

kalo dapat 2 juta aku nak jadikan 4 juta...pastu aku up lagi jadi 8 juta...aku pusing2 jadikan 16 juta lak sampai la berjuta2 lemon

KakiBongkar

Posts : 303
Points : 316
Reputation : 3
Join date : 2011-01-15

http://www.kakibongkar.com

Back to top Go down

Re: kalau korang diberi RM 2 juta

Post by iza82 on 2011-01-23, 18:57

KakiBongkar wrote:kalo dapat 2 juta aku nak jadikan 4 juta...pastu aku up lagi jadi 8 juta...aku pusing2 jadikan 16 juta lak sampai la berjuta2 lemon

ingatkan jutaan rupiah tadi...

iza82

Posts : 374
Points : 379
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 34
Location : Perak

http://azilas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau korang diberi RM 2 juta

Post by hafizaiman95 on 2011-01-23, 19:30

kalaula dpt 2 juta.................

1. nk beli AUDI A8, BMW 5-series, Satria Neo (kete malaysia x ketinggalan)
2. Nk beli rumah yang x berapa besar tapi selesa untuk diri sendiri dan family
3. Nk poie Mekah mengerjakan rukun ISLAM ke-5
4. Nk menderma
5. Nk laburkan supaya duit tu bertambah..
6. Nk Bukak perniagaan

hafizaiman95

Posts : 60
Points : 67
Reputation : 0
Join date : 2011-01-15
Age : 21
Location : Pasir Gudang

http://www.hafizaiman95.com

Back to top Go down

Re: kalau korang diberi RM 2 juta

Post by atiEy on 2011-01-23, 19:50

mak aih ! banyak gila. tak terkata.

atiEy

Posts : 277
Points : 303
Reputation : 4
Join date : 2011-01-13
Age : 26

http://putrisayangkamu.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: kalau korang diberi RM 2 juta

Post by st3vi3 on 2011-01-23, 20:38

atiEy wrote:mak aih ! banyak gila. tak terkata.

macam kenal je ayat tak terkata tuh.... lol!

st3vi3

Posts : 93
Points : 95
Reputation : 0
Join date : 2011-01-18
Age : 29
Location : Bangi, Selangor

http://azriamin.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau korang diberi RM 2 juta

Post by Sponsored content Today at 12:40


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum