kalau kawan kome les or gay??

View previous topic View next topic Go down

kalau kawan kome les or gay??

Post by mojakoko on 2011-01-20, 21:43

ape yang kome wat kalo kawan bek kome sendri les or gay??
nak tgur takot law dye trase ker ape ker...
so i amek tindakan berdiam diri sahaja n xmo amek taw sal dye lg??
ok x tindakan tu??
lagipun dye pon jarang2 contact ngan anda?? scratch

mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by st3vi3 on 2011-01-20, 21:47

hahaha...bahaye ni...jgn biarkan idop anda diselebungi les n gay...

better terus terang la...dari merebak jauh2...bahaye nih...

st3vi3

Posts : 93
Points : 95
Reputation : 0
Join date : 2011-01-18
Age : 29
Location : Bangi, Selangor

http://azriamin.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by mojakoko on 2011-01-20, 21:51

haha...but kawan kome nie da jauh dari kome....dye kat selatan kome kat utara....mcna tu?? scratch

mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by st3vi3 on 2011-01-20, 22:06

still contact lg tk??

st3vi3

Posts : 93
Points : 95
Reputation : 0
Join date : 2011-01-18
Age : 29
Location : Bangi, Selangor

http://azriamin.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by mojakoko on 2011-01-20, 22:12

jarang sekali......but syg dye as a fren....sjak skola ktowg kwan xsgka lak dye gini..huhu Crying or Very sad

dye kawan ngan cik kid...i da knal ngn cik kid tu juz xjmpe jer...

mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by st3vi3 on 2011-01-20, 22:14

mojakoko wrote:jarang sekali......but syg dye as a fren....sjak skola ktowg kwan xsgka lak dye gini..huhu Crying or Very sad

dye kawan ngan cik kid...i da knal ngn cik kid tu juz xjmpe jer...

ooo...kalo mcm tu tk pe la...abaikan je...elak2 dari terjebak je...

st3vi3

Posts : 93
Points : 95
Reputation : 0
Join date : 2011-01-18
Age : 29
Location : Bangi, Selangor

http://azriamin.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by mojakoko on 2011-01-20, 22:17

tapi kdang2 ase bsalah gak coz x alang dye..
tapi dah tu pilihan dye nak wat mcna....bio la dye bhgia.....
munkin 1 ari nanti akan dtg chya kebenaran kat dye... Smile

mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by KakiBongkar on 2011-01-21, 00:37

kawan jek la...sambil2 tu ingat2kan gak

KakiBongkar

Posts : 303
Points : 316
Reputation : 3
Join date : 2011-01-15

http://www.kakibongkar.com

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by wafiysuzly on 2011-01-21, 00:41

kita manusia harus saling mengingati..

wafiysuzly

Posts : 425
Points : 446
Reputation : 4
Join date : 2011-01-15
Age : 23
Location : pahang

http://wafiysuzly.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by mojakoko on 2011-01-21, 16:11

kalau kiter mengingati dye n dye x ingat kat kiter bgaimna pula?? scratch

mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by Nescafe ais on 2011-01-21, 16:21

Payah juga soalan ni. Tapi kalau boleh, cubalah nasihat member2 yang macam tu.

Nescafe ais
Admin
Admin

Posts : 266
Points : 324
Reputation : 10
Join date : 2010-12-26

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by mojakoko on 2011-01-21, 16:23

Nescafe ais wrote:Payah juga soalan ni. Tapi kalau boleh, cubalah nasihat member2 yang macam tu.

mulut berat untuk berkata kerna xtaw ape yang perlu diperkatakan scratch

mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by Ahkak Geli on 2011-01-21, 16:25

Les ke Gay ke, mereka juga manusia dan makhluk Allah..
Setiap orang, diberi dugaan untuk menguji sejauh mana kuatnya iman masing masing..

kita sebagai kawan, sebaik baiknya janganlah mengeji..sebaik baiknya kita menasihati dan mengambil pendekatan yang lebih efektif seperti cuba membantu mereka..jangan pulak nanti korang dekali mereka, ko plak terjebak dengan mereka..

Ingat, tuhan tu maha pengampun..Jangan sekali kali hina mereka..mana tau, kiranya mereka telah bertaubat dan beramal ke jalan Allah, mereka menjadi hamba Allah yang lebih baik dari kita semua...

Sebaik baiknya kita muhasabah diri kita dulu sebelum menilai orang lain...

Ahkak Geli

Posts : 119
Points : 130
Reputation : 0
Join date : 2011-01-18
Age : 35
Location : Putrajaya

http://cikgeligeli.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by mojakoko on 2011-01-21, 16:27

Ahkak Geli wrote:Les ke Gay ke, mereka juga manusia dan makhluk Allah..
Setiap orang, diberi dugaan untuk menguji sejauh mana kuatnya iman masing masing..

kita sebagai kawan, sebaik baiknya janganlah mengeji..sebaik baiknya kita menasihati dan mengambil pendekatan yang lebih efektif seperti cuba membantu mereka..jangan pulak nanti korang dekali mereka, ko plak terjebak dengan mereka..

Ingat, tuhan tu maha pengampun..Jangan sekali kali hina mereka..mana tau, kiranya mereka telah bertaubat dan beramal ke jalan Allah, mereka menjadi hamba Allah yang lebih baik dari kita semua...

Sebaik baiknya kita muhasabah diri kita dulu sebelum menilai orang lain...

sayer xmngeji juzz bdiam diri n tataw nak ckp pe kat dye coz dye cter dye bahgiye ngan psgan dye...xkan sayer nak kacau kot.... scratch

mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by Ahkak Geli on 2011-01-21, 16:29

mojakoko wrote:
sayer xmngeji juzz bdiam diri n tataw nak ckp pe kat dye coz dye cter dye bahgiye ngan psgan dye...xkan sayer nak kacau kot.... scratch

maksud akak, kita tak mampu secara tiba tiba nak mengubah seseorang tu menjadi normal bila dia dah bengkok....
bila dia citer, dengar dan sikit skit, kita nasihatkan la dia....

Ahkak Geli

Posts : 119
Points : 130
Reputation : 0
Join date : 2011-01-18
Age : 35
Location : Putrajaya

http://cikgeligeli.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by thalhah on 2011-01-21, 16:30

kalau kawan sy les sy akan ngorat dia. haha,, untuk elakkan dia jadi les.

_________________
Sy lebih ske dipanggil dengan nama sy thalhah. Sy ni hanya manusia, kita semua sama sahaja. Wink

My Facebook: http://www.facebook.com/thalhah89
My Twitter : https://twitter.com/thalhah_amir
My Blog: http://www.thalhahamir.com/
Syarikat: http://mtasolutions.com.my/

thalhah
Founder
Founder

Posts : 390
Points : 612
Reputation : 27
Join date : 2010-11-17
Age : 27
Location : Malaysia

http://www.thalhah.com/

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by wafiysuzly on 2011-01-21, 16:31

ada lojik.. Smile

wafiysuzly

Posts : 425
Points : 446
Reputation : 4
Join date : 2011-01-15
Age : 23
Location : pahang

http://wafiysuzly.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by Ahkak Geli on 2011-01-21, 16:32

thalhah wrote:kalau kawan sy les sy akan ngorat dia. haha,, untuk elakkan dia jadi les.

fuhyooo...pengakuan berani dari thalhah..syabbas bete!!!

Ahkak Geli

Posts : 119
Points : 130
Reputation : 0
Join date : 2011-01-18
Age : 35
Location : Putrajaya

http://cikgeligeli.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by mojakoko on 2011-01-21, 16:33

Ahkak Geli wrote:
mojakoko wrote:
sayer xmngeji juzz bdiam diri n tataw nak ckp pe kat dye coz dye cter dye bahgiye ngan psgan dye...xkan sayer nak kacau kot.... scratch

maksud akak, kita tak mampu secara tiba tiba nak mengubah seseorang tu menjadi normal bila dia dah bengkok....
bila dia citer, dengar dan sikit skit, kita nasihatkan la dia....


owh...btoi gak tu...biar masa yang merubah segalanya....sayer hnya berdoa jer utk dye... Smile


mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by mojakoko on 2011-01-21, 16:34

thalhah wrote:kalau kawan sy les sy akan ngorat dia. haha,, untuk elakkan dia jadi les.

kalau dye xde aty lgsung nak berkenalan ngn laki tersebut?? scratch

mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by thalhah on 2011-01-21, 16:35

mojakoko wrote:
kalau dye xde aty lgsung nak berkenalan ngn laki tersebut?? scratch

da kata kawan. mesti la kenal. ekek...

_________________
Sy lebih ske dipanggil dengan nama sy thalhah. Sy ni hanya manusia, kita semua sama sahaja. Wink

My Facebook: http://www.facebook.com/thalhah89
My Twitter : https://twitter.com/thalhah_amir
My Blog: http://www.thalhahamir.com/
Syarikat: http://mtasolutions.com.my/

thalhah
Founder
Founder

Posts : 390
Points : 612
Reputation : 27
Join date : 2010-11-17
Age : 27
Location : Malaysia

http://www.thalhah.com/

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by mojakoko on 2011-01-21, 16:37

thalhah wrote:
mojakoko wrote:
kalau dye xde aty lgsung nak berkenalan ngn laki tersebut?? scratch

da kata kawan. mesti la kenal. ekek...

mksud sayer dye xde aty la ngn laki tersebt walau dingorat....

mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by Ahkak Geli on 2011-01-21, 16:39

mojakoko wrote:
mksud sayer dye xde aty la ngn laki tersebt walau dingorat....

tengok Thalhah pun takde hati? thalhah tu ensem tau..kan thalhah kan?

Ahkak Geli

Posts : 119
Points : 130
Reputation : 0
Join date : 2011-01-18
Age : 35
Location : Putrajaya

http://cikgeligeli.blogspot.com

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by thalhah on 2011-01-21, 16:39

mojakoko wrote:
mksud sayer dye xde aty la ngn laki tersebt walau dingorat....

cuba lagi, lagi dan lagi. sy xpercaya seorang pompuan xske pada lelaki. mungkin dia jadi les sbb xyakin pada lelaki atau pernah dikecewakan. kalau xdpt juga, tawakkal jelah. semoga dia kembali kepangkal jalan

_________________
Sy lebih ske dipanggil dengan nama sy thalhah. Sy ni hanya manusia, kita semua sama sahaja. Wink

My Facebook: http://www.facebook.com/thalhah89
My Twitter : https://twitter.com/thalhah_amir
My Blog: http://www.thalhahamir.com/
Syarikat: http://mtasolutions.com.my/

thalhah
Founder
Founder

Posts : 390
Points : 612
Reputation : 27
Join date : 2010-11-17
Age : 27
Location : Malaysia

http://www.thalhah.com/

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by mojakoko on 2011-01-21, 16:41

thalhah wrote:
mojakoko wrote:
mksud sayer dye xde aty la ngn laki tersebt walau dingorat....

cuba lagi, lagi dan lagi. sy xpercaya seorang pompuan xske pada lelaki. mungkin dia jadi les sbb xyakin pada lelaki atau pernah dikecewakan. kalau xdpt juga, tawakkal jelah. semoga dia kembali kepangkal jalan

tabah mengharungi cabaran la nie??
heheh....

yang penting usaha, doa dan tawakkal... Smile

mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by RedBoys on 2011-01-21, 21:33

susah gak macam ni. kawan saja dengan dia. cuma jaga diri jangan terjebak sekali. kalau boleh, nasihat dia secara berkias2 atau sindir. jangan terus direct. terasa dia nanti.

RedBoys

Posts : 170
Points : 170
Reputation : 0
Join date : 2011-01-19
Location : Kedah

http://www.redboys.info/

Back to top Go down

Re: kalau kawan kome les or gay??

Post by Sponsored content Today at 04:10


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum