Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

View previous topic View next topic Go down

Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by budakmaran on 2011-01-15, 03:05



Sumber : Google
Mane aku dapat idea : Lecturer TECHNOPRENEURSHIP

**Dalam pukul 11 pagi td, aku memasukkan diriku ke dalam sebuah lecture yg aku x pergi minggu lepas..bapak malas nak pergi sebenarnye..antara cakap2 yg dipersembahakan oleh lecturer tu adalah mengenai mengetahui rahsia tarikh lahir..hmmmmm ntah betul ke x mende tu..layan jekk..dengar sket2 jek pasal aku layan fb dlm dewan2..hahaha..balik2 bilik, blogwalking, bla bla bla, aku g google mende nie..adalah jumpe tapi tidak 100% sama dengan apa yg dipersembahkan oleh lecturer aku..kredit kpd beliau krn menambahkan entri aku..

AMARAN : NI BUKAN TILIK NASIB ERK!!

Contoh Pengiraan

Tarikh Lahir :21/12/1984 (bukan tarikh lahir aku..hahaha)

[2 + 1] + [1 + 2] + [1 + 9 + 8 + 4] = 28
[2 + 8] = 10
[1 + 0] = 1 (Jadi nombor lahirnya adalah 1)

Keterangan:

1. Ketulenan

- Hadir dengan idea baru.
- Memperolehi sesuatu dengan cara yang tersendiri.
- Golongan ini merupakan yang paling jujur dan boleh mempelajari dengan baik teknik diplomasi.
- Mereka suka mengambil inisiatif dan suka menjadi yang terbaik dan kebiasannya adalah pemimpin atau boss.
- Bekerja sendiri merupakan pilihan terbaik mereka.

Perkara yang perlu dipelajari: Idea dan pendapat yang lain mungkin baik atau lebih baik. Berfikirlah secara terbuka.


2. Pendamai

- Dilahirkan sebagai diplomat.
- Mereka selalu memikirkan dan peka terhadap keperluan dan perasaan orang lain sebelum mengambil kira dirinya sendiri.
- Secara semulajadi sangat analitikal dan suka mengikut gerak hati.
- Mereka tidak suka bersendirian.
-Persahabatan adalah penting buat mereka dan berupaya mendorong mereka untuk berjaya di dalam hidup; tetapi mereka sanggup untuk bersendirian jika hubungan yang terjalin itu tidak serasi.
- Golongan ini secara semulajadi adalah pemalu, mereka patut belajar untuk meningkatkan nilai kendiri (self esteem) dan meluahkan perasaan secara terbuka tanpa berselindung.



3. Ceria

- Mereka sangat kreatif, sosial, mesra, romantik dan mudah dibawa berunding.
- Mereka suka memulakan sesuatu tetapi jarang dapat menghabiskannya.
- Mereka suka orang lain gembira dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapainya.
- Mereka sangat popular dan idealistik.
- Golongan ini perlu belajar untuk melihat sesuatu dengan lebih realistik.


4. Konservatif

- Golongan ini sangat peka dan tradisional.
- Mereka sukakan arahan dan sesuatu yang rutin.
- Mereka hanya akan bertindak apabila faham sepenuhnya tentang apa yang sepatutnya mereka lakukan.
- Mereka suka bekerja keras dan sangguh melakukan sesuatu kerja secara sendirian.
- Mereka mudah tertarik dengan aktiviti luar dan merasai pertalian dengan alam sekitar.
- Mereka berupaya untuk bersabar, tekun dan adakala dianggap degil.
- Mereka harus belajar untuk lebih feksibel dan bersikap lebih baik terhadap diri sendiri.


5. Perintis

- Mereka adalah perintis.
- Suka Melancong
- Secara semulajadi mereka mempunyai sikap ingin tahu dan suka mengambil risiko serta sangat bersemangat (enthusiasm).
- Mereka perlukan kepelbagaian dan tidak suka disekat.
- Dunia ini adalah sekolah mereka, mereka memerhatikan setiap peluang untuk mempelajari sesuatu daripada setiap situasi yang ditempuhi.
- Persoalan yang bermain difikiran mereka tidak pernah terhenti.
- Golongan ini dinasihatkan untuk melihat sesuatu dengan teliti dan mendapat semua fakta yang diperlukan sebelum membuat sesuatu kesimpulan.


6. Romantik

- Golongan ini adalah idealistik dan memerlukan sesuatu sebab untuk berasa gembira.
- Hubungan kekeluarga yang kuat adalah penting buat mereka.
- Perasaan mereka mempengaruhi keputusan mereka.
- Mereka sangat suka untuk membantu dan menjaga seseorang.
- Mereka sangat setia dan boleh menjadi guru yang terbaik.
- Mereka suka seni musik.
- Mereka menjadi teman yang setia kepada sesiapa yang menjalin persahabatan secara serius.
- Golongan ini harus belajar apakah yang boleh diubah dan apakah yang tidak boleh diubahnya.


7. Intelektual

-Golongan ini adalah Pencari. Selalu menyelesaikan sesuatu yang tersembunyi, dan mereka sukar untuk menerima sesuatu perkara dengan mudah. -
Perasaan mereka tidak mempengaruhi keputusan mereka.
- Mereka suka mempersoalkan apa yang ada disekeliling mereka tetapi mereka tidak suka dipersoalkan.
- Mereka kerap dikenali sebagai ahli falsafah dan sangat berpengetahuan dan kadangkala bersendirian.
- Mereka gemarkan perkara yang berteknikal dan berkebolehan untuk menjadi penyelidik yang baik dalam menyelesaikan sesuatu perkara.
- Mereka sangat suka berahsia.
- Golongan ini hidup dalam dunia mereka tersendiri dan mereka perlu belajar untuk menerima kenyataan dunia sebenar.


8. Penyelesaian

- Golongan ini adalah penyelesaian masalah.
- Mereka adalah profesional, berterus terang, penilai yang baik dan sangat tegas.
- Mereka selalu mempunyai perancangan yang hebat dan suka hidup dalam suasana kehidupan yang terbaik.
- Mereka sangat suka mengendalikan manusia. Mereka melihat manusia secara objektif.
- Mereka akan memberitahu seseorang dengan cara mereka tersendiri bahawa mereka adalah ketua.
- Golongan ini perlu belajar untuk membuat keputusan berdasarkan keperluan sendiri daripada mengikut keperluan orang lain.


9. Pelakon
- Golongan ini mempunyai kebolehan untuk menghiburkan orang lain.
- Mereka sangat penyayang dan pemurah.
- Dengan daya tarikan yang ada, mereka tidak mempunyai masalah untuk berkawan dengan sesiapa jua dan pada mereka tiada sesiapapun yang dianggap asing kepada mereka.
- Mereka mempunyai personaliti yang pelbagai sehingga menyukarkan orang sekeliling mereka untuk memahami mereka.
- Mereka umpama binatang sumpah-sumpah yang boleh berubah dan menyesuaikan diri mengikut persekitaran.
- Mereka mempunyai nasib yang sangat baik tetapi juga boleh menderita akibat terlalu bergantung kepada nasib dan perasaan (mood).
- Untuk berjaya golongan ini perlu membina landasan kasih sayang.


***Aku Dapat No 5..Korang?**

SUMBER : BLOG AKU SENDIRI

_________________
My Blog

Post Link blog Anda Di Sini

budakmaran

Posts : 90
Points : 110
Reputation : 7
Join date : 2010-12-09
Location : Bumi

http://budakmaran.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by tice.su on 2011-01-15, 05:00

kira punya kira, tice no. 2! Razz

2. Pendamai

- Dilahirkan sebagai diplomat.
- Mereka selalu memikirkan dan peka terhadap keperluan dan perasaan orang lain sebelum mengambil kira dirinya sendiri.
- Secara semulajadi sangat analitikal dan suka mengikut gerak hati.
- Mereka tidak suka bersendirian.
-Persahabatan adalah penting buat mereka dan berupaya mendorong mereka untuk berjaya di dalam hidup; tetapi mereka sanggup untuk bersendirian jika hubungan yang terjalin itu tidak serasi.
- Golongan ini secara semulajadi adalah pemalu, mereka patut belajar untuk meningkatkan nilai kendiri (self esteem) dan meluahkan perasaan secara terbuka tanpa berselindung.


pemalu rupenyer tice...auwwww...hahaha!

_________________
Meh follow & jejak blog tice ek! ihiks ~>Bukan sekadar guru biasa

tice.su

Posts : 324
Points : 419
Reputation : 12
Join date : 2011-01-08
Age : 38
Location : Senawang, Negeri Sembilan

http://www.ticesu.com/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by budakmaran on 2011-01-15, 15:55

pemalu ek??ahhahaha Laughing

_________________
My Blog

Post Link blog Anda Di Sini

budakmaran

Posts : 90
Points : 110
Reputation : 7
Join date : 2010-12-09
Location : Bumi

http://budakmaran.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by jabdul rashid on 2011-01-15, 17:47

saya perintis?

5. Perintis

- Mereka adalah perintis.
- Suka Melancong
- Secara semulajadi mereka mempunyai sikap ingin tahu dan suka mengambil risiko serta sangat bersemangat (enthusiasm).
- Mereka perlukan kepelbagaian dan tidak suka disekat.
- Dunia ini adalah sekolah mereka, mereka memerhatikan setiap peluang untuk mempelajari sesuatu daripada setiap situasi yang ditempuhi.
- Persoalan yang bermain difikiran mereka tidak pernah terhenti.
- Golongan ini dinasihatkan untuk melihat sesuatu dengan teliti dan mendapat semua fakta yang diperlukan sebelum membuat sesuatu kesimpulan.

_________________
Meraban Tapi Berinformasi

blog AUC

jabdul rashid

Posts : 516
Points : 608
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Location : Kuantan

http://ucmitosboy.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by mojakoko on 2011-01-15, 18:40

2. Pendamai??

- Dilahirkan sebagai diplomat.
- Mereka selalu memikirkan dan peka terhadap keperluan dan perasaan orang lain sebelum mengambil kira dirinya sendiri.
- Secara semulajadi sangat analitikal dan suka mengikut gerak hati.
- Mereka tidak suka bersendirian.
-Persahabatan adalah penting buat mereka dan berupaya mendorong mereka untuk berjaya di dalam hidup; tetapi mereka sanggup untuk bersendirian jika hubungan yang terjalin itu tidak serasi.
- Golongan ini secara semulajadi adalah pemalu, mereka patut belajar untuk meningkatkan nilai kendiri (self esteem) dan meluahkan perasaan secara terbuka tanpa berselindung.


heheheh Smile

mojakoko

Posts : 252
Points : 296
Reputation : 4
Join date : 2011-01-12
Age : 26
Location : penang

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by thalhah on 2011-01-15, 18:58

haha.. kelas technopreter.

aku no 8

8. Penyelesaian

- Golongan ini adalah penyelesaian masalah.
- Mereka adalah profesional, berterus terang, penilai yang baik dan sangat tegas.
- Mereka selalu mempunyai perancangan yang hebat dan suka hidup dalam suasana kehidupan yang terbaik.
- Mereka sangat suka mengendalikan manusia. Mereka melihat manusia secara objektif.
- Mereka akan memberitahu seseorang dengan cara mereka tersendiri bahawa mereka adalah ketua.
- Golongan ini perlu belajar untuk membuat keputusan berdasarkan keperluan sendiri daripada mengikut keperluan orang lain.

_________________
Sy lebih ske dipanggil dengan nama sy thalhah. Sy ni hanya manusia, kita semua sama sahaja. Wink

My Facebook: http://www.facebook.com/thalhah89
My Twitter : https://twitter.com/thalhah_amir
My Blog: http://www.thalhahamir.com/
Syarikat: http://mtasolutions.com.my/

thalhah
Founder
Founder

Posts : 390
Points : 612
Reputation : 27
Join date : 2010-11-17
Age : 27
Location : Malaysia

http://www.thalhah.com/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by atiEy on 2011-01-15, 19:12

6. Romantik

- Golongan ini adalah idealistik dan memerlukan sesuatu sebab untuk berasa gembira.
- Hubungan kekeluarga yang kuat adalah penting buat mereka.
- Perasaan mereka mempengaruhi keputusan mereka.
- Mereka sangat suka untuk membantu dan menjaga seseorang.
- Mereka sangat setia dan boleh menjadi guru yang terbaik.
- Mereka suka seni musik.
- Mereka menjadi teman yang setia kepada sesiapa yang menjalin persahabatan secara serius.
- Golongan ini harus belajar apakah yang boleh diubah dan apakah yang tidak boleh diubahnya.


aku no.6.. hehee

atiEy

Posts : 277
Points : 303
Reputation : 4
Join date : 2011-01-13
Age : 26

http://putrisayangkamu.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by thalhah on 2011-01-15, 19:13

peewitt... aQ_tiEyhA ni seorang yang romantik punya. wink2. hahaha Very Happy

_________________
Sy lebih ske dipanggil dengan nama sy thalhah. Sy ni hanya manusia, kita semua sama sahaja. Wink

My Facebook: http://www.facebook.com/thalhah89
My Twitter : https://twitter.com/thalhah_amir
My Blog: http://www.thalhahamir.com/
Syarikat: http://mtasolutions.com.my/

thalhah
Founder
Founder

Posts : 390
Points : 612
Reputation : 27
Join date : 2010-11-17
Age : 27
Location : Malaysia

http://www.thalhah.com/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by iza82 on 2011-01-15, 19:49

No:8?
Eh, ya ka?
mcm tak caya je...

iza82

Posts : 374
Points : 379
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 34
Location : Perak

http://azilas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by cikgudahlia on 2011-01-15, 20:25

2. Pendamai

- Dilahirkan sebagai diplomat.
- Mereka selalu memikirkan dan peka terhadap keperluan dan perasaan orang lain sebelum mengambil kira dirinya sendiri.
- Secara semulajadi sangat analitikal dan suka mengikut gerak hati.
- Mereka tidak suka bersendirian.
-Persahabatan adalah penting buat mereka dan berupaya mendorong mereka untuk berjaya di dalam hidup; tetapi mereka sanggup untuk bersendirian jika hubungan yang terjalin itu tidak serasi.
- Golongan ini secara semulajadi adalah pemalu, mereka patut belajar untuk meningkatkan nilai kendiri (self esteem) dan meluahkan perasaan secara terbuka tanpa berselindung.

daku pendamai? macam problem starter jer rasanya..
Laughing

cikgudahlia

Posts : 46
Points : 47
Reputation : 1
Join date : 2011-01-09
Age : 35
Location : In Front of U!

http://www.cikgudahlia.com

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by pwincess lovey dovey on 2011-01-15, 20:34

7. Intelektual

-Golongan ini adalah Pencari. Selalu menyelesaikan sesuatu yang tersembunyi, dan mereka sukar untuk menerima sesuatu perkara dengan mudah. -
Perasaan mereka tidak mempengaruhi keputusan mereka.
- Mereka suka mempersoalkan apa yang ada disekeliling mereka tetapi mereka tidak suka dipersoalkan.
- Mereka kerap dikenali sebagai ahli falsafah dan sangat berpengetahuan dan kadangkala bersendirian.
- Mereka gemarkan perkara yang berteknikal dan berkebolehan untuk menjadi penyelidik yang baik dalam menyelesaikan sesuatu perkara.
- Mereka sangat suka berahsia.
- Golongan ini hidup dalam dunia mereka tersendiri dan mereka perlu belajar untuk menerima kenyataan dunia sebenar.ngeh3..

pwincess lovey dovey

Posts : 100
Points : 159
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 25
Location : jaybee

http://www.pwincessloveydovey.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by budakmaran on 2011-01-15, 21:21

ingat erk..bukan tilik nasib nie..sekadar kajian yg dilakukan..ntah btoi ntah x... 04

_________________
My Blog

Post Link blog Anda Di Sini

budakmaran

Posts : 90
Points : 110
Reputation : 7
Join date : 2010-12-09
Location : Bumi

http://budakmaran.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by pwincess lovey dovey on 2011-01-15, 21:31

budakmaran wrote:ingat erk..bukan tilik nasib nie..sekadar kajian yg dilakukan..ntah btoi ntah x... 04



baek bos..
hehehe

pwincess lovey dovey

Posts : 100
Points : 159
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 25
Location : jaybee

http://www.pwincessloveydovey.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by [MidNight]|Starz on 2011-01-16, 01:49

Sy dapat No.2..Hmm.. geek

2. Pendamai

- Dilahirkan sebagai diplomat.
- Mereka selalu memikirkan dan peka terhadap keperluan dan perasaan orang lain sebelum mengambil kira dirinya sendiri.
- Secara semulajadi sangat analitikal dan suka mengikut gerak hati.
- Mereka tidak suka bersendirian.
-Persahabatan adalah penting buat mereka dan berupaya mendorong mereka untuk berjaya di dalam hidup; tetapi mereka sanggup untuk bersendirian jika hubungan yang terjalin itu tidak serasi.
- Golongan ini secara semulajadi adalah pemalu, mereka patut belajar untuk meningkatkan nilai kendiri (self esteem) dan meluahkan perasaan secara terbuka tanpa berselindung.

_________________

Komuniti Hijau Online!
~Temporary OFFLINE Mode..Sleep]>

My Facebook

[MidNight]|Starz

Posts : 152
Points : 219
Reputation : 8
Join date : 2010-12-24

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by atiEy on 2011-01-16, 01:51

thalhah wrote:peewitt... aQ_tiEyhA ni seorang yang romantik punya. wink2. hahaha Very Happy

haha. dalam hati ada taman tuuuuuu 06

atiEy

Posts : 277
Points : 303
Reputation : 4
Join date : 2011-01-13
Age : 26

http://putrisayangkamu.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by RedBoys on 2011-01-21, 22:53

aku dapat no 9. eh. haha. biar betik? ada sikit2 betul. hehe

9. Pelakon
- Golongan ini mempunyai kebolehan untuk menghiburkan orang lain.
- Mereka sangat penyayang dan pemurah.
- Dengan daya tarikan yang ada, mereka tidak mempunyai masalah untuk berkawan dengan sesiapa jua dan pada mereka tiada sesiapapun yang dianggap asing kepada mereka.
- Mereka mempunyai personaliti yang pelbagai sehingga menyukarkan orang sekeliling mereka untuk memahami mereka.
- Mereka umpama binatang sumpah-sumpah yang boleh berubah dan menyesuaikan diri mengikut persekitaran.
- Mereka mempunyai nasib yang sangat baik tetapi juga boleh menderita akibat terlalu bergantung kepada nasib dan perasaan (mood).
- Untuk berjaya golongan ini perlu membina landasan kasih sayang.

RedBoys

Posts : 170
Points : 170
Reputation : 0
Join date : 2011-01-19
Location : Kedah

http://www.redboys.info/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by wafiysuzly on 2011-01-22, 01:35

7. Intelektual

-Golongan ini adalah Pencari. Selalu menyelesaikan sesuatu yang tersembunyi, dan mereka sukar untuk menerima sesuatu perkara dengan mudah. -
Perasaan mereka tidak mempengaruhi keputusan mereka.
- Mereka suka mempersoalkan apa yang ada disekeliling mereka tetapi mereka tidak suka dipersoalkan.
- Mereka kerap dikenali sebagai ahli falsafah dan sangat berpengetahuan dan kadangkala bersendirian.- Mereka gemarkan perkara yang berteknikal dan berkebolehan untuk menjadi penyelidik yang baik dalam menyelesaikan sesuatu perkara.
- Mereka sangat suka berahsia.- Golongan ini hidup dalam dunia mereka tersendiri dan mereka perlu belajar untuk menerima kenyataan dunia sebenar.


iyo lah tu..huhu..yang merah tu btul..

wafiysuzly

Posts : 425
Points : 446
Reputation : 4
Join date : 2011-01-15
Age : 23
Location : pahang

http://wafiysuzly.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by darjeelingSketch on 2011-01-22, 04:40

4. Konservatif

- Golongan ini sangat peka dan tradisional.
- Mereka sukakan arahan dan sesuatu yang rutin.
- Mereka hanya akan bertindak apabila faham sepenuhnya tentang apa yang sepatutnya mereka lakukan.
- Mereka suka bekerja keras dan sangguh melakukan sesuatu kerja secara sendirian.
- Mereka mudah tertarik dengan aktiviti luar dan merasai pertalian dengan alam sekitar.
- Mereka berupaya untuk bersabar, tekun dan adakala dianggap degil.
- Mereka harus belajar untuk lebih feksibel dan bersikap lebih baik terhadap diri sendiri.
19 13

darjeelingSketch

Posts : 110
Points : 117
Reputation : 1
Join date : 2011-01-18
Age : 26
Location : Pahang tapi Dok Blajaq Perlis

http://aiskacangstilllove.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by Acul on 2011-01-23, 14:45


1. Ketulenan

- Hadir dengan idea baru.
- Memperolehi sesuatu dengan cara yang tersendiri.
- Golongan ini merupakan yang paling jujur dan boleh mempelajari dengan baik teknik diplomasi.
- Mereka suka mengambil inisiatif dan suka menjadi yang terbaik dan kebiasannya adalah pemimpin atau boss.
- Bekerja sendiri merupakan pilihan terbaik mereka.

Perkara yang perlu dipelajari: Idea dan pendapat yang lain mungkin baik atau lebih baik. Berfikirlah secara terbuka.

mmg tetap Smile

Acul

Posts : 50
Points : 66
Reputation : 3
Join date : 2011-01-10
Age : 30
Location : Shah Alam, Selangor

http://aculfolio.com

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by Eliza Elisa on 2011-01-23, 15:17

3. Ceria 06

- Mereka sangat kreatif, sosial, mesra, romantik dan mudah dibawa berunding.
- Mereka suka memulakan sesuatu tetapi jarang dapat menghabiskannya.
- Mereka suka orang lain gembira dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapainya.
- Mereka sangat popular dan idealistik.
- Golongan ini perlu belajar untuk melihat sesuatu dengan lebih realistik.


Eliza Elisa

Posts : 61
Points : 71
Reputation : 0
Join date : 2011-01-14
Age : 30
Location : johor bahru, johor, malaysia

http://elizamuslim.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by shafinar on 2011-01-23, 19:00

Eliza Elisa wrote:3. Ceria 06

- Mereka sangat kreatif, sosial, mesra, romantik dan mudah dibawa berunding.
- Mereka suka memulakan sesuatu tetapi jarang dapat menghabiskannya.
- Mereka suka orang lain gembira dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapainya.
- Mereka sangat popular dan idealistik.
- Golongan ini perlu belajar untuk melihat sesuatu dengan lebih realistik.


kita serupa la dik..heheheh

shafinar

Posts : 85
Points : 98
Reputation : 0
Join date : 2011-01-08
Age : 33
Location : putrajaya

http://separuhdarilangitbiru.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by RedBoys on 2011-01-23, 21:21

eh. pelakon punya takde lagi ke? aku sorang saja ke?

RedBoys

Posts : 170
Points : 170
Reputation : 0
Join date : 2011-01-19
Location : Kedah

http://www.redboys.info/

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by Eliza Elisa on 2011-01-24, 11:34

shafinar wrote:
Eliza Elisa wrote:3. Ceria 06

- Mereka sangat kreatif, sosial, mesra, romantik dan mudah dibawa berunding.
- Mereka suka memulakan sesuatu tetapi jarang dapat menghabiskannya.
- Mereka suka orang lain gembira dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mencapainya.
- Mereka sangat popular dan idealistik.
- Golongan ini perlu belajar untuk melihat sesuatu dengan lebih realistik.


kita serupa la dik..heheheh

akk wat aksi ceria sikit kak... menggambarkan kita ceria bounce

Eliza Elisa

Posts : 61
Points : 71
Reputation : 0
Join date : 2011-01-14
Age : 30
Location : johor bahru, johor, malaysia

http://elizamuslim.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kaji Personaliti Anda Melalui Tarikh Lahir

Post by Sponsored content Today at 07:56


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum