Cinta Jarak Jauh..Ada Beran?

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Cinta jarak jauh ni...

0% 0% 
[ 0 ]
33% 33% 
[ 4 ]
67% 67% 
[ 8 ]
 
Total Votes : 12

Re: Cinta Jarak Jauh..Ada Beran?

Post by atiEy on 2011-01-16, 01:36

Achie wrote:

cnta jauh or dkt tu tak pe,yg pntg dri hati kita...dlm hbgn mcm ni,apa yg penting??of coz kepercayaan.kesetiaan,keikhlasn dan faham memahami..coz cinta yan dkt pun tak semestinya kekal,yg pntg tepuk dada,tanya iman...betul tak?? kalau nak sngt berterusan,lebih baik diakhir dgn perkawinan...coz cnta yg dekat tu boleh membuat ksilpan,tak nmpak bnyka mksiat berleluasann dkg ni..coz apa??fikir2kanlaahhh^^

sememangnya perkhawinanlah yang diharap menjadi akhirnya.

atiEy

Posts : 277
Points : 303
Reputation : 4
Join date : 2011-01-13
Age : 26

http://putrisayangkamu.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Cinta Jarak Jauh..Ada Beran?

Post by apit senget on 2011-01-16, 02:40

jaoh ? jaoh mne 2 ?
mcm adek angkt aku cinta ngan mat saleh ..
kt LA sne ..
bf die sanggup dtg malaysia .. ahaha .. setia pada yg 1 btol larh

apit senget

Posts : 52
Points : 55
Reputation : 0
Join date : 2011-01-15
Age : 23

http://fiq-musicislife.blogspot.com/]http://fiq-musicislife.blog

Back to top Go down

Re: Cinta Jarak Jauh..Ada Beran?

Post by AMMAR YASIR on 2011-01-16, 07:53

intankuterpilih wrote:vote yg tengah... kebrangkalian kekal untuk cinta jarak jauh ni memang tipis sekali...2x aku bercinta jarak jauh, 2x juga gagal... last2 cari 1 kampung, baru kekal...
betul ke ni? So tak boleh lah bercinta jauh? Sedihnya..huhuhuu

AMMAR YASIR

Posts : 150
Points : 169
Reputation : 0
Join date : 2011-01-15
Age : 27
Location : Terengganu

http://jomklikblog.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Cinta Jarak Jauh..Ada Beran?

Post by ieda alhabsyi on 2011-01-16, 08:31

AMMAR YASIR wrote:
intankuterpilih wrote:vote yg tengah... kebrangkalian kekal untuk cinta jarak jauh ni memang tipis sekali...2x aku bercinta jarak jauh, 2x juga gagal... last2 cari 1 kampung, baru kekal...
betul ke ni? So tak boleh lah bercinta jauh? Sedihnya..huhuhuu

takmo la sedih, bergantung pada kejujuran jugak. macam aku dan laki aku sebelum kawin dulu, memula dekat, pastu terpisah sebab kene tukar negeri lain, dalam masa sama try mintak tukar. alhamdulillah...dapat kembali ke asal setelah 3 tahun, ape2 pon kalau dah jodoh tu kuat, insyallah ada...kalau dah jodoh....udah bunyi cam lagu pulok! hehehe Smile

ieda alhabsyi

Posts : 603
Points : 596
Reputation : 3
Join date : 2011-01-10
Age : 32
Location : ipoh

http://www.iedaluvsham.com

Back to top Go down

Re: Cinta Jarak Jauh..Ada Beran?

Post by Sponsored content Today at 07:58


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum