Mimpi seorang isteri

View previous topic View next topic Go down

Mimpi seorang isteri

Post by ustadenapio on 2010-12-28, 23:56

Pada suatu pagi ketika bangun dari tidur, seorang isteri berkata pada suaminya, “Tadi malam
Ayang bermimpi Abang menghadiahkan Ayang set barang kemas berlian di hari Valentine
ini. Apa pendapat Abang mengenai mimpi Ayang?”.

“Ayang pasti akan mengetahuinya malam ini jugak” jawab
suaminya sambil membisik manja.
Malam itu si suami memberikan kepada isterinya sebuah bungkusan hadiah.

Dengan hati berdebar-debar penuh rasa seksaited (sexually excited) si isteri tersebut membuka
bungkusan hadiah itu perlahan-lahan dan isi bungkusan hadiah tersebut adalah sebuah buku yang berjudul: “Jenis-jenis Mimpi dan Maksudnya“..


ustadenapio

Posts : 64
Points : 126
Reputation : 8
Join date : 2010-12-24

http://www.fanfareforum.net

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by iza82 on 2011-01-18, 18:41

Macam pernah baca kat blog mana tah..

iza82

Posts : 374
Points : 379
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 34
Location : Perak

http://azilas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by nurul lalala on 2011-01-18, 18:46

tiada dalam buku tersebut~hahaha

nurul lalala

Posts : 25
Points : 29
Reputation : 0
Join date : 2011-01-10
Age : 28
Location : selangor

http://luvknewrule.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by atiEy on 2011-01-18, 20:45

haha. suruh cari maksud mimpi dalam buku le tu.

atiEy

Posts : 277
Points : 303
Reputation : 4
Join date : 2011-01-13
Age : 26

http://putrisayangkamu.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by cikmOt on 2011-01-18, 21:35

sian isteri dia tu...

cikmOt

Posts : 821
Points : 825
Reputation : 2
Join date : 2011-01-14
Age : 35
Location : Putrajaya

http://h-n-i.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by akuanakpahang on 2011-01-18, 21:52

Kata org tua-tua kalau mimpi macam itu... alamat putih mata itu amalan tok dukun Smile

akuanakpahang

Posts : 232
Points : 303
Reputation : 5
Join date : 2011-01-07
Location : Bandar Jerantut

http://akuanakpahang.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by intankuterpilih on 2011-01-18, 22:46

tak patut betul suami dia... ekekeke... mesti isteri dia ingat nak bagi barang kemas tu dengan harapan mimpi menjadi kenyataan..

intankuterpilih

Posts : 114
Points : 115
Reputation : 1
Join date : 2011-01-14
Age : 37
Location : jb

http://intankuterpilih.com/

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by iza82 on 2011-01-18, 22:55

Tapi bagus jugak tu utk isteri dia sedar, suami dia tak mampu nak penuhi impian isteri..

iza82

Posts : 374
Points : 379
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 34
Location : Perak

http://azilas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by KakiBongkar on 2011-01-18, 23:15

emmmm...ada lawak skit2

KakiBongkar

Posts : 303
Points : 316
Reputation : 3
Join date : 2011-01-15

http://www.kakibongkar.com

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by intankuterpilih on 2011-01-18, 23:20

iza82 wrote:Tapi bagus jugak tu utk isteri dia sedar, suami dia tak mampu nak penuhi impian isteri..

kalau dia sedar... kalau yg jenis tak sedar tu, tau nak mintak jer... bukan ke payah tu...

intankuterpilih

Posts : 114
Points : 115
Reputation : 1
Join date : 2011-01-14
Age : 37
Location : jb

http://intankuterpilih.com/

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by ieda alhabsyi on 2011-01-18, 23:40

intankuterpilih wrote:
iza82 wrote:Tapi bagus jugak tu utk isteri dia sedar, suami dia tak mampu nak penuhi impian isteri..

kalau dia sedar... kalau yg jenis tak sedar tu, tau nak mintak jer... bukan ke payah tu...

jenis camtu yang bahaya, adoii.. Mad

ieda alhabsyi

Posts : 603
Points : 596
Reputation : 3
Join date : 2011-01-10
Age : 32
Location : ipoh

http://www.iedaluvsham.com

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by zulkbo on 2011-01-18, 23:45

Dengan hati berdebar-debar penuh rasa seksaited (sexually excited) si isteri tersebut membuka
bungkusan hadiah itu perlahan-lahan dan isi bungkusan hadiah tersebut adalah sebuah buku yang berjudul: “Jenis-jenis Mimpi dan Maksudnya“..

padan muko kau..he he
jenis laki lurus bendul
betul nih drunken scratch

_________________
www.zulkbo.com




Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..

zulkbo

Posts : 502
Points : 556
Reputation : 3
Join date : 2011-01-07
Location : Kuala Lumpur

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by ieda alhabsyi on 2011-01-18, 23:54

zulkbo wrote:
Dengan hati berdebar-debar penuh rasa seksaited (sexually excited) si isteri tersebut membuka
bungkusan hadiah itu perlahan-lahan dan isi bungkusan hadiah tersebut adalah sebuah buku yang berjudul: “Jenis-jenis Mimpi dan Maksudnya“..

padan muko kau..he he
jenis laki lurus bendul
betul nih drunken scratch


hahahha! untung juga lurus bendul selamat duit dlm poket, hehehe Smile

ieda alhabsyi

Posts : 603
Points : 596
Reputation : 3
Join date : 2011-01-10
Age : 32
Location : ipoh

http://www.iedaluvsham.com

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by zulkbo on 2011-01-18, 23:58

ieda alhabsyi wrote:
zulkbo wrote:
Dengan hati berdebar-debar penuh rasa seksaited (sexually excited) si isteri tersebut membuka
bungkusan hadiah itu perlahan-lahan dan isi bungkusan hadiah tersebut adalah sebuah buku yang berjudul: “Jenis-jenis Mimpi dan Maksudnya“..

padan muko kau..he he
jenis laki lurus bendul
betul nih drunken scratch


hahahha! untung juga lurus bendul selamat duit dlm poket, hehehe Smile

lurus sangat pun susah juga
nanti jadi Pak Pandir..
mandi kan anak pun
air panas..he he Laughing

_________________
www.zulkbo.com




Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..

zulkbo

Posts : 502
Points : 556
Reputation : 3
Join date : 2011-01-07
Location : Kuala Lumpur

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by ieda alhabsyi on 2011-01-19, 07:55

zulkbo wrote:
ieda alhabsyi wrote:
zulkbo wrote:
Dengan hati berdebar-debar penuh rasa seksaited (sexually excited) si isteri tersebut membuka
bungkusan hadiah itu perlahan-lahan dan isi bungkusan hadiah tersebut adalah sebuah buku yang berjudul: “Jenis-jenis Mimpi dan Maksudnya“..

padan muko kau..he he
jenis laki lurus bendul
betul nih drunken scratch


hahahha! untung juga lurus bendul selamat duit dlm poket, hehehe Smile

lurus sangat pun susah juga
nanti jadi Pak Pandir..
mandi kan anak pun
air panas..he he Laughing

perghh.. naya je tu! Evil or Very Mad

ieda alhabsyi

Posts : 603
Points : 596
Reputation : 3
Join date : 2011-01-10
Age : 32
Location : ipoh

http://www.iedaluvsham.com

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by Ahkak Geli on 2011-01-19, 08:11

ada la jugak dapat hadiah sebagai tanda ingatan tuuu....hahhahahha...


Ahkak Geli

Posts : 119
Points : 130
Reputation : 0
Join date : 2011-01-18
Age : 35
Location : Putrajaya

http://cikgeligeli.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by efa on 2011-01-20, 15:12

yang pastinya malam tu si suami pasti tido luar...hahahhaa

efa

Posts : 54
Points : 60
Reputation : 3
Join date : 2011-01-19
Age : 33
Location : pjaya

http://armadalove-efa.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by wafiysuzly on 2011-01-20, 15:42

efa wrote:yang pastinya malam tu si suami pasti tido luar...hahahhaa

kejam tu efa.. Neutral

wafiysuzly

Posts : 425
Points : 446
Reputation : 4
Join date : 2011-01-15
Age : 23
Location : pahang

http://wafiysuzly.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by efa on 2011-01-20, 16:29

wafiysuzly wrote:
efa wrote:yang pastinya malam tu si suami pasti tido luar...hahahhaa

kejam tu efa.. Neutral

suami kena tido luar sebab dia perlu menelaah buku tu dulu...kekkekeke

efa

Posts : 54
Points : 60
Reputation : 3
Join date : 2011-01-19
Age : 33
Location : pjaya

http://armadalove-efa.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by wafiysuzly on 2011-01-20, 16:31

efa wrote:
wafiysuzly wrote:
efa wrote:yang pastinya malam tu si suami pasti tido luar...hahahhaa

kejam tu efa.. Neutral

suami kena tido luar sebab dia perlu menelaah buku tu dulu...kekkekeke

hehe..suami pon xlarat nak baca..buku bacak encik suami adala.. Razz

wafiysuzly

Posts : 425
Points : 446
Reputation : 4
Join date : 2011-01-15
Age : 23
Location : pahang

http://wafiysuzly.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Mimpi seorang isteri

Post by Sponsored content Today at 04:09


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum