Lagi budak hilang: Bantuan anda amat diperlukan

View previous topic View next topic Go down

Lagi budak hilang: Bantuan anda amat diperlukan

Post by jabdul rashid on 2011-01-09, 01:03

Salam semua blogger....kat sini saya nak mintak tolong sikit sebarkan poste budak hilang ni. Harap-harap dengan menyebarkan gambarnya mungkin dapat menyelamatkan nyawa seseorang. Hanya ini yang dapat kita buat.. Kalau ade ape-ape info, contact this person in FB 'Norazuin Munaji' incase u have any news about this handsome boy...harap semua dapat membantu...insyallah.-ATP
My prayers for him n his family
abgteror

Kesahihan berita ini tak pasti, tapi cuba kita tolonglah mampu kita yg boleh...kita tolong dgn cara blogger pulak...bab hilang anak kome ade kena dah..tu sekejap je...mengeletar lutut weh...nok mencari...nasib jumpa

moh kita kita sebarkan berita ini dgn cara kita...

_________________
Meraban Tapi Berinformasi

blog AUC

jabdul rashid

Posts : 516
Points : 608
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Location : Kuantan

http://ucmitosboy.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Lagi budak hilang: Bantuan anda amat diperlukan

Post by nOj on 2011-01-14, 14:02

comelnye anak ni.
nape la asek ade je budak ilang kan.
kesian betul la.
camne la mak pak nak hadapi kehilangan anak.
sedangkan anak pg taska pun, hati ibu ni tak tenteram.

sedih.

moga anak ini ditemui dengan selamat. amin

nOj

Posts : 135
Points : 140
Reputation : 0
Join date : 2011-01-11
Age : 34
Location : PahanG

http://nojj.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lagi budak hilang: Bantuan anda amat diperlukan

Post by Puncautama on 2011-01-15, 08:13

ada kes budak hilang lagi...
apa nak jadi dengan zaman sekarang...

apa yang aku dapat buat adalha berdoa, moga adik kecik ni, kembali ke pangkuan keluarga.. 14

_________________
[It`s Mine | Punya Aku]
My Blog : http://brekkie2gogo.blogspot.com/
My FB : http://www.facebook.com/puncautama

Jangan Lupa Follow~ Very Happy lol!

Puncautama

Posts : 69
Points : 71
Reputation : 0
Join date : 2011-01-07
Age : 26
Location : Kuala Lumpur

http://brekkie2gogo.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Lagi budak hilang: Bantuan anda amat diperlukan

Post by Sponsored content Today at 14:03


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum