Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

View previous topic View next topic Go down

Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by arcx13 on 2011-01-08, 20:30

ok cerita nya mula dalam minggu ni sebab dah 2 kali aku termimpikan ex aku. Dalam mimpi tu aku nampak yang aku cuba untuk berbaik dengan dia dan awek aku yang sekarang ni pun okay je. Tapi masalahnya sejak clash tak pernah pun contact gadis terbabit (lol). So, apekah yang perlu aku buat

p/s:Geli lak baca sendiri

arcx13

Posts : 100
Points : 127
Reputation : 6
Join date : 2011-01-08
Location : Wellington City, New Zealand

http://www.arcx13.com

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by atikah on 2011-01-08, 20:43

memang pon geli... Cool

dah kalo dy yg mntk clash, wat ape nak kutip balek kan?
tpi kalo dh suke, acept je la.. Razz

atikah

Posts : 91
Points : 178
Reputation : 7
Join date : 2011-01-07
Age : 25
Location : johor

http://super_atoo91@yahoo.com

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by arcx13 on 2011-01-09, 05:11

bukan nak kutip sistah...just nak mintak maaf

arcx13

Posts : 100
Points : 127
Reputation : 6
Join date : 2011-01-08
Location : Wellington City, New Zealand

http://www.arcx13.com

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by nOj on 2011-01-12, 17:08

aiseh.
baru je dlm minggu lepas rasenye termimpi xboy jugak.
tekejut betul.
lebih tekejut dr mimpi antu rasenye.
hehe

ala mimpi je tu. jgn hiraukan sgt

nOj

Posts : 135
Points : 140
Reputation : 0
Join date : 2011-01-11
Age : 34
Location : PahanG

http://nojj.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by ustadenapio on 2011-01-12, 17:25

hehehe..mainan tdo je 2.. lw btol2 serius dlm suatu hubungan tu, buat lh solat istikharah byk2..

_________________

JOM RAMAI2 SUPPORT FORUM INI
www.fanfareforum.net

ustadenapio

Posts : 64
Points : 126
Reputation : 8
Join date : 2010-12-24

http://www.fanfareforum.net

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by pwincess lovey dovey on 2011-01-12, 19:46

ustadenapio wrote:hehehe..mainan tdo je 2.. lw btol2 serius dlm suatu hubungan tu, buat lh solat istikharah byk2..


yap..
sokong dengan kate2 ustadenapio..
lau rase dia la jodoh kite buat la istikharah..

pwincess lovey dovey

Posts : 100
Points : 159
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 25
Location : jaybee

http://www.pwincessloveydovey.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by jabdul rashid on 2011-01-12, 20:42

semoga Allah memberi pertunjuk yg terbaik utk arcx13...amin

_________________
Meraban Tapi Berinformasi

blog AUC

jabdul rashid

Posts : 516
Points : 608
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Location : Kuantan

http://ucmitosboy.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by zulkbo on 2011-01-12, 21:34

lama dah saya tk bermimpi..
TIDO MATI manjang...ermmm Razz

_________________
www.zulkbo.com




Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..

zulkbo

Posts : 502
Points : 556
Reputation : 3
Join date : 2011-01-07
Location : Kuala Lumpur

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by pwincess lovey dovey on 2011-01-12, 22:51

xpe la.
mmpi kan permainan tdow..

pwincess lovey dovey

Posts : 100
Points : 159
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 25
Location : jaybee

http://www.pwincessloveydovey.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by iera nadira on 2011-01-13, 01:10

zulkbo wrote:lama dah saya tk bermimpi..
TIDO MATI manjang...ermmm Razz

saya lak dah penat bermimpi tiap malam. Ade je mimpi pelik2 yg menggangggu sampai terbawa-bawa ke alam nyata. T__T

eh tak menjawab soalan. ;P

iera nadira

Posts : 11
Points : 16
Reputation : 0
Join date : 2011-01-08
Age : 19
Location : Penang

http://imanmutiara-iera.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by zulkbo on 2011-01-13, 01:22

iera nadira wrote:

saya lak dah penat bermimpi tiap malam. Ade je mimpi pelik2 yg menggangggu sampai terbawa-bawa ke alam nyata. T__T

eh tak menjawab soalan. ;P

Ye ke..banyakk berangan ni.. tongue
saya selalu keletihan,kerja,blogging
dan sekarang forum..ermm mana tak
tido mati... Sleep

_________________
www.zulkbo.com




Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..

zulkbo

Posts : 502
Points : 556
Reputation : 3
Join date : 2011-01-07
Location : Kuala Lumpur

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by iza82 on 2011-01-13, 12:25

zulkbo wrote:


Ye ke..banyakk berangan ni.. tongue
saya selalu keletihan,kerja,blogging
dan sekarang forum..ermm mana tak
tido mati... Sleep


Saya pulak asyik termimpi makanan yang teringin nak makan je.... Razz

iza82

Posts : 374
Points : 379
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 34
Location : Perak

http://azilas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by zulkbo on 2011-01-13, 12:30

iza82 wrote:
Saya pulak asyik termimpi makanan yang teringin nak makan je.... Razz

Untungnya sampai
boleh mimpi makan2 ye? Very Happy

_________________
www.zulkbo.com




Manusia yang dihormati ialah orang yang sentiasa menghormati orang lain..

zulkbo

Posts : 502
Points : 556
Reputation : 3
Join date : 2011-01-07
Location : Kuala Lumpur

http://www.zulkbo.com/

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by iza82 on 2011-01-13, 13:23

zulkbo wrote:
iza82 wrote:
Saya pulak asyik termimpi makanan yang teringin nak makan je.... Razz

Untungnya sampai
boleh mimpi makan2 ye? Very Happy

Bukan apa, bila teringin nak makan tp tak dapat mkn lagi benda tu...
itu yg termimpi2....

Kdg2 kenyataan blh bawa ke mimpi jgk.
Contohnya, kalau saya nampak ulat, malam nanti mesti termimpikan ulat tu. Selalunya ulat la yg selalu dimimpikan.
binatang lain tak ada pulak.

iza82

Posts : 374
Points : 379
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 34
Location : Perak

http://azilas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by ieda alhabsyi on 2011-01-13, 15:36

zulkbo wrote:lama dah saya tk bermimpi..
TIDO MATI manjang...ermmm Razz

hahahahah! gelap aje Smile

ieda alhabsyi

Posts : 603
Points : 596
Reputation : 3
Join date : 2011-01-10
Age : 32
Location : ipoh

http://www.iedaluvsham.com

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by ieda alhabsyi on 2011-01-13, 15:36

uhu! semalam aku mimpi bercinta dengan ezad exist, caiittt..bangga je tetiba bercinta ngan artis hahhahaha!

ieda alhabsyi

Posts : 603
Points : 596
Reputation : 3
Join date : 2011-01-10
Age : 32
Location : ipoh

http://www.iedaluvsham.com

Back to top Go down

Re: Kisah Realiti yang dibawak masuk ke mimpi

Post by Sponsored content Today at 14:03


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum