Orang takde tangan pun boleh jadi pilot

View previous topic View next topic Go down

Orang takde tangan pun boleh jadi pilot

Post by GreenLava on 2011-01-08, 00:17

Jessica Cox, 25, earned a license to fly airplanes on October 10, 2008. Jessica also has two black belts in Tae Kwan-Do, a college degree in Psychology, and a thriving career as a motivational speaker. What doesn’t Jessica Cox have? ARMS

Read more: http://inspirationkingdom.com/jessica-cox-becomes-first-pilot-with-no-arms/

GreenLava

Posts : 27
Points : 58
Reputation : 8
Join date : 2010-12-27
Location : http://www.bloggersentral.com/

http://www.bloggersentral.com/

Back to top Go down

Re: Orang takde tangan pun boleh jadi pilot

Post by thalhah on 2011-01-08, 02:54

eh, mcm mana dia pandu tanpa tangan? dpt black belt taekwando? wow..

thalhah
Founder
Founder

Posts : 390
Points : 612
Reputation : 27
Join date : 2010-11-17
Age : 27
Location : Malaysia

http://www.thalhah.com/

Back to top Go down

Re: Orang takde tangan pun boleh jadi pilot

Post by tice.su on 2011-01-09, 06:57

di mana ade kemahuan di situ ada jln kan thalhah Wink

hendak seribu daya, xnak seribu dalih Razz

smgt diorg ni kuat...kdg2 kita manusia biasa pon x buleh nk wat mcm diorg kan! Shocked

_________________
Meh follow & jejak blog tice ek! ihiks ~>Bukan sekadar guru biasa

tice.su

Posts : 324
Points : 419
Reputation : 12
Join date : 2011-01-08
Age : 38
Location : Senawang, Negeri Sembilan

http://www.ticesu.com/

Back to top Go down

Re: Orang takde tangan pun boleh jadi pilot

Post by nba-Nur on 2011-01-21, 18:26

Wah kagum dengan kejayaan dia, walaupun ada kekurangan dari segi fizikal.. Semangat seperti inilah yg patut dicontohi oleh kita yg serba sempurna.. Very Happy

nba-Nur

Posts : 78
Points : 78
Reputation : 0
Join date : 2011-01-15
Location : JB

http://cetusanrasa-nba.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Orang takde tangan pun boleh jadi pilot

Post by RedBoys on 2011-01-21, 21:30

wow. sangat luar biasa. macam mana nak bawak pilot tu? huhu.

RedBoys

Posts : 170
Points : 170
Reputation : 0
Join date : 2011-01-19
Location : Kedah

http://www.redboys.info/

Back to top Go down

Re: Orang takde tangan pun boleh jadi pilot

Post by Achie on 2011-01-21, 21:31

tice.su wrote:di mana ade kemahuan di situ ada jln kan thalhah Wink

hendak seribu daya, xnak seribu dalih Razz

smgt diorg ni kuat...kdg2 kita manusia biasa pon x buleh nk wat mcm diorg kan! Shocked

btul tu sis,kdg2 dorg ni lagi hbt dari manusia biasa...ermmmm

Achie

Posts : 40
Points : 41
Reputation : 0
Join date : 2011-01-09
Age : 28
Location : Puchong

http://www.wooferstorm.com

Back to top Go down

Re: Orang takde tangan pun boleh jadi pilot

Post by RedBoys on 2011-01-21, 21:43

itulah keistimewaan yang diberikan Allah. huhu.

RedBoys

Posts : 170
Points : 170
Reputation : 0
Join date : 2011-01-19
Location : Kedah

http://www.redboys.info/

Back to top Go down

Re: Orang takde tangan pun boleh jadi pilot

Post by iza82 on 2011-01-21, 22:21

Selalunya org yg kurang dari segi fizikal akan ada kelebihan dari segi lain.
Saya ada seorang sepupu, dari lahir tak ada tapak tangan dan jari kiri. Bulat je kat hujung tangan dia tapi buat kerja cukup cepat dari orang yg cukup sifat. Kalau tumbuk orang, boleh dikatakan tumbukan maut tu...
Semuanya adalah anugerah Allah kan..

iza82

Posts : 374
Points : 379
Reputation : 4
Join date : 2011-01-06
Age : 34
Location : Perak

http://azilas.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Orang takde tangan pun boleh jadi pilot

Post by RedBoys on 2011-01-21, 22:31

ye. selalunya begitulah. akan ada kelebihannya yang takde pada manusia normal yang lain.

RedBoys

Posts : 170
Points : 170
Reputation : 0
Join date : 2011-01-19
Location : Kedah

http://www.redboys.info/

Back to top Go down

Re: Orang takde tangan pun boleh jadi pilot

Post by Sponsored content Today at 12:39


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum